به گزارش خودروکار، این گزارش در حالی منتشر شد که مجموع فروش خودرو در چین به کندی در روند بهبود قرار گرفته است.
فروش در بزرگترین بازار خودروی جهان در ماه جولای نیز برای چهارمین ماه متوالی افزایش یافت اما با این حال تا به این جای سال، نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۹، آمار فروش افت ۱۳ درصدی را نشان میدهد.
جیلی که بهواسطه سرمایهگذاریهای عظیم خود در شرکتهای دایملر و ولوو معتبرترین خودروساز چینی است، از سود خالص ۳۳۱ میلیون دلاری خود در مدت ژانویه تا ژوئن خبر داد.
جیلی در این مدت تعداد ۵۳۰ هزار و ۴۴۶ دستگاه از محصولات خود را به فروش رسانده است و ۲۳ درصد درآمد کمتری را نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۹ به ثبت رساند.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/